کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9267 | مشاهده و دانلود: 743716835 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/26 | اعضاء: 317236 | نظرات: 37925
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 سالروز ازدواج آقا امیرالمومنین وحضرت زهرا علیهما السلام برشیعیان مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل سرویس آنلاین تلویزیونی ارائه می دهد

وال استریت ژورنال خبر داد کمپانی گوگل به جمع چند کمپانی که قصد دارند سرویس آنلاین تلویزیونی به صورت استریمینگ را به کاربران خود عرضه کنند، می پیوندد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرآنلاین؛ بر این اساس گوگل با شبکه های تلویزیونی وارد مذاکره شده تا ببینید چگونه با آنها بر سر پخش برنامه های تلویزیونی روی اینترنت به صورت شبکه ای با برند جدید، به توافق می رسد.

در این راستا تایم وارنر و Comcast دو کمپانی هستند که با آنها مذاکره شده است.

دو نقشه ای که گوگل در راهبرد خود تعریف کرده "گوگل تی وی"  و "شبکه فیبر نوری گوگل با سرعت گیگابیت" است که از طریق آن می خواهد سرویس استریمینگ تلویزیونی را راه اندازی کند.

گوگل تی وی به صورت ستاپ باکس هم به صورت مستقل و هم داخل باکس های تلویزیونی قابل عرضه بوده و اینترنت گیگابیت گوگل نیز امکانی را فراهم می آورد تا کاربران با سرعت غیر قابل تصور یک گیگابیت بر ثانیه، به محتوای تلویزیونی به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنند.

برای راه اندازی چنین سرویسی گوگل نیاز دارد تا لایسنس و جواز استفاده را از شبکه های تلویزیونی و کمپانی های رسانه ای معروف و غیر معروف بگیرد تا در خلال پخش دچار مشکل حقوقی نشود.

وال استریت همچنین نوشته که کمپانی هایی مانند اینتل بیش از یک سال است که حرکتی مشابه را آغاز کرده و قصد دارند سرویس ویدئو و پخش استریمینگ آنلاین را راه اندازی کنند.

این فناوری ظاهرا موج بعدی است که کاربران با پهنای باند وسیع را تحت الشعاع قرار خواهد داد و از هم اینک کمپانی های تازه واردی مانند گوگل می خواهند از این بازار بی نصیب نشوند.

گوگل ممکن است سرویس فیبر نوری و شبکه های تلویزیونی را تحت سرویس جدید در آینده عرضه کند البته به این شرط که هزینه ها برای کاربر قابل تحمل بوده و رقابتی باشد. (کمپانی مانند Aereo توانسته با نازل ترین قیمت سرویس دهی محدود را آغاز کند و در این راه موفق نیز شده است.)

 

.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15891 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: khabaronline.ir تاریخ خبر: 1392/04/27 تعداد مشاهده: 1930
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Azad 1392/04/27 15:24
رو امکاناتش زیاد بحث نکنید به چجور فیلترکردنش فکرکنید
هنوز هم هنوزه از بهترین سرویس جهانی یوتیوب محرومیم